injektor javítás, injektor felújítás, common rail injektor javítás, CR injektor javítás, dízel injektor javítás, gyári felújított injektor

injektor javítás

injektor javítás

porlaszto.hu minőségA common rail (közös nyomócsöves) injektorok a modern dízel járművek egyik legprecízebb alkatrészei. Az illesztési tűréshatára mindössze pár mikron! Ilyen precíz illesztésű alkatrészek esetén elengedhetetlen a pormentes szerelőcsarnok, a gyári minőségű pótalkatrészek és a gyár által biztosított géppark megléte. Ilyen feltételekkel egész európában alig néhány cég büszkélkedhet csak, köztük cégünk stratégiai svájci partnere, ahol több millió EUR értékben üzemelnek a Bosch, Siemens, Delphi és a Denso által megkövetelt legmodernebb gépek a tökéletes gyári minőség elérése érdekében!

Az általunk kínált gyári felújított injektor minden esetben gyári alkatrészekkel, gyári technológiával és a gyártó által megkövetelt, eredeti, ultramodern próbapadok segítségével készült, ezért a minősége nem összekeverendő a hazai piacon megtalálható, sok esetben a szükséges berendezések és infrakstruktúra nélkül felújító cégek termékeivel. Mindezek ellenére az árazásunk több, mint versenyképes! Ráadásul erre a kiváló minőségű porlasztóra nem kell napokat várni, mert a már jelenleg is 4.000 darabos raktárkészletünket folyamatosan bővítjük a még nagyobb ügyfélelégedettség érdekében!

Injektoraink cseredarab leadásával vagy a betétdíj megfizetésével azonnal megvásárolhatóak vagy futárszolgálattal megrendelhetőek, másnapi kiszállítással, az egész ország területére.

Injektor Kódolás:

porlaszto.hu injektor javításEgyes modern common rail injektorok egyedi azonosítóval, kóddal rendelkeznek. A kód azonos típuson belül az adott injektor működési paramétereit tartalmazza a jármű motorvezérlője számára. A kóddal történő illesztés révén az egyes befecskendezők szállítása kiegyenlítődik, így a hengerek üzeme azonossá, a motor járása egyenletessé válik.

Miért van erre szükség?

A modernd common rail injektor illesztése néhány mikron csupán. Ezen a pontosságon a legprecízebb gyártás mellett sem lehet már javítani. Mégis a gyakorlatban az a helyzet, hogy a common rail rendszer üzemelési sajátosságai miatt az injektoron, egyedről egyedre más és más az átfolyó mennyiség. A mérések azt mutatják, hogy ± 5 mg/löket eltérés a legprecízebb gyártás mellett is összejön.

Szükséges tehát egy elektromos vezérlési korrekció, mely kikompenzálja ezeket az eltéréseket. Az alap adat a szállítási mennyiség. Az injektor egyedi vezérlő jelét kell úgy meghatározni, hogy a kívánt dózist szállítsa az injektor. A valóságban ezt nevezzük az injektor kódolásának. Az injektor egyedi kódja a motorvezérló számítógép (ECU) számára összetett információ, azt mutatja, hogy a névleges vezérlési értéktől mennyivel térjen el a működési jellegmező résztartományaiban azért, hogy az injektor az alapadatnak megfelelően szállítson. 

Az injektor gyártója ezért az injektort egyedi, csak arra a darabra jellemző kóddal lát el, amit a beépítést végző szakembernek fel kell programoznia a jármű motorvezérlésébe!

Ellenkező esetben a motor járása egyenetlen lesz, az injektorok és a befecskendező rendszer élettartama csökken, az üzemenyag fogyasztás pedig megnő.

Változik e a kód a injektor felújítás során?

porlaszto.hu injektor kódolásIgen! Amikor az injektort megbontják, porlasztócsúcsot vagy egyéb alkatrészt cserélnek benne és beállítják, feltétlenül szükséges új kód generálása és ezt a kódot feltétlenül szükséges felprogramozni a jármű ECU-jába! A kódoláshoz szükséges információk nem egy önálló próbapadi mérésből származnak, hanem az injektor valamennyi szállítási, tömítettségi tulajdonságát felmérő, összetett méréssorozatból. Nem nehéz belátni, hogy ilyen mérésre csak a gyár által biztosított legmodernebb próbapadok képesek, de még ezeknek is relatív sok időre van szükségük minden mérés precíz elvégzésére, ezért egy precíz, valóban gyári minőségű felújítás nem olcsó mutatvány, de csak így garantálható az új injektorral azonos minőség és élettartam!

Mire kell különösen figyelni injektor kódolás során?

Az ECU-ba a kód bevitelnél tudni kell, hogy az adott injektor melyik hengerben van, azaz a motor hengereinek számozását. Még soros motornál is meg kell nézni a dokumentációt, hogy vajon a motor melyik végen van az egyes henger. 

Előírás lehet az is, hogy üzemmeleg motornál nem, csak környezeti hőmérsékletre lehűlt motornál lehet a kódbeadást begadni.

Vigyázni kell arra is, hogy ne keverjük a beírásnál a nullát és az O betűt.

 

porlaszto.hu

Üdvözöljük
Ön nem viszonteladó vagy szerviz?
Akkor nincs szüksége regisztrációra!

Böngéssze bátran termékeinket és
szolgáltatásainkat belépés és regisztráció nélkül.
Rendelni email-ben, telefonon vagy személyesen tud.

Belépés és regisztráció viszonteladóknak

Ilyen egyszerű?

Ön megrendeli a felújított injektort vagy nagynyomású szivattyút, mi ingyenesen másnap kiszállítjuk, fizetni a futárnak tud, és a cseredarabot is a futár hozza el díjmentesen... ennyire egyszerű!

További részletek